EINDELIJK, het pakketje wat ik dacht dat gisteren zou komen is eindelijk gekomen.





Ik heb bij de shop van misslipgloss.nl 2 sleek palettes gekocht. Ik wou ze al heel lang kopen, alleen ik deed het telkens niet, omdat ik geen geld had of omdat ik het niet aandurfde.
Maar ik deed het nu eindelijk en ik het ze nu eindelijk binnen gekregen.
Ik heb bad girl en au natural gekocht. Bad girl is met donkere kleuren en au natural is meer met bruin tinten.
Zo kan ik alle kanten op met makeup looks.


Ze kosten bij shop.misslipgloss.nl €7.95 per stuk + €3.95 verzendkosten,
Ik heb alleen swatches was bad girl, want ik ga vanavond daar een look mee maken en ik vond het zonde om ook al die andere te gebruiken.

Als de look goed lukt zien jullie deze maandag in de make up of the week!
Ik hoor altijd goede dingen over sleek en ik hoop dfat ik er veel plezier mee ga beleven!

Liefs Leanne

0 reacties: