Ik was een super leuke TAG tegen gekomen en die wou ik graag met jullie delen!



4 dingen die je in mijn tas kan vinden: 

- etui
- agenda
- portemonnee
- make up tasje








4 dingen die op mijn bureau staan:

- kaarsen
- post-its
- pennen
- computer

 




4 favoriete dingen in kamer:

- mijn bed
- mijn kaarsen
- me knuffels
- mijn kast







 
4 dingen die ik altijd al eens heb willen doen:

- op een olifant rijden
- trouwen
- gitaar leren spelen
- naar Londen







4 dingen waar ik op dit moment van hou:

- mijn vrienden
- mijn blog
- mijn camera








4 liedjes die ik op dit moment niet uit mijn hoofd krijg:
- Loreen - Euphoria
- one republic - come home
- Michael Bublé - all I want for christmas is you.
- Taylor Swift - we are never ever getting back together








0 reacties: