November is weer begonnen, er staan al een aantal dingen op de planning voor mij in november. Gewoon een kleine update van wat ik allemaal wil gaan doen, kopen en gewoon te vertellen heb over november.


We begonnen vandaag al op school Sint-Maarten liedjes te zingen, die zitten dan de hele dag weer in me hoofd. Toch een jeugdsentiment. Al weken van tevoren ben je bezig om op school je mooiste lampion ooit te maken. Ik wou altijd het meest creatief zijn en natuurlijk ook het mooist. Dan als de avond is gevallen een mooie grote tas pakken voor al het snoep erin moet en zo origineel mogelijk zijn met je liedjes, wat je natuurlijk nooit lukt, want iedereen kent dezelfde liedjes. Soms zou ik het nog wel leuk vinden om mee te lopen, maar nu heb ik andere dingen die ik leuk vindt. Maar met alle kinderen 's avonds buiten was toch altijd wel heel wat!


Ook is het de maand van het voorbereiden op de rest van de feesten. Sinterklaas cadeautjes kopen, want je hebt wel 100 keer lootjes getrokken en daarvoor moet je ook nog een gedicht maken, dus moet je je creativiteit weer de loop laten.
En natuurlijk alvast kerst inkopen doen. De mooiste Kerst kleding en niet te vergeten make up. Heb er nu al zin in!


Het wordt kouder waardoor je je kleding, make up en verzorging ook kan veranderen. Dikke truien, handschoenen en lekker warme sjaals. Ik houd er van!
De make up kan allemaal wat donkerder, want het wordt donkerder buiten en je draagt natuurlijk ook donkere kleding. Heb al super veel zin om daarmee te gaan experimenteren, dus daar zien jullie vast nog wel wat van!
Ik merk ook dat mijn huid heel erg aan het veranderen is. Mijn huid is heel droog aan het worden. Ik ben al op zoek naar nieuwe gezichtsverzorging, want dit wordt wel steeds erger. Hopelijk daar ook binnenkort een blogspot over!



Er staan ook al 3 dingen op het programma deze maand: Mijn opa en oma zijn deze maand 55 jaar getrouwd (applausje!) en samen met mijn opa en oma gaan we met het gezin een weekendje weg. We gaan naar het hoge noorden. Daar gaan we naar een mosterd makerij, kaarsen maken en een molen. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat.
Ook komt deze maand het laatste deel van Twlight uit WOOOOOOH. Ik heb samen met mijn zus al een datum gepland wanneer wij heen gaan. Ik ben super nieuwsgierig en super veel zin om erheen te gaan.
Ook ga ik met school op excursie naar Enschede voor ckv en religie. We gaan daar naar de synagoge en de kerk. En hopelijk eventjes tijd op te shoppen. Het is een optie voor mij om daar te gaan studeren, dus ik ga goed om mij heen kijken of ik het een leuke stad vindt!


Ik hoop dat november een leuke maand wordt!

Ga jij nog leuke dingen doen in november?

Liefs Leanne







0 reacties: