Sorry dat ik eergisteren en gisteren niks heb gepost. Vandaag komt er een filmpje (van gisteren) en deze blogpost online. Ik heb alleen woensdag over geslagen, want toen was ik te moe van shoppen (gaat het filmpje over).
Als je mijn filmpje hebt gezien van what's in my schoolbag kon je zien dat ik niet blij was met mijn collegeblok en dat ik graag iets anders wou. Daarvoor heb ik iets nieuws gevonden wat ik graag met jullie wil delen.




Het gaat om een map en niet een gewone a4 map maar een a5 map. Die is de helft van de a4 map, dus hij neemt minder ruimte in dan een gewone map, maar ik wel net zo handig. 



Je kan het kopen bij de hema. Er is natuurlijk niet zoveel keuzen als bij een gewone map, maar genoeg om het mee te vullen.


Als eerste natuurlijk de map zelf. Die is alleen is zwart en in 2 formaten. Een gewoon fortmaat en een exrta lang. Ik heb de gewone en die is €3,-








Als tweede kan je er lijntjes papier bij kopen. Er zitten 100 in een pakje en het is €1,-









Dan kan je er nog tabbladen bij kopen. Heel handig, want dan kan je alle vakken die je hebt in het mapje doen. Het zijn 10 tabbladen. Ik weet niet precies hoe duur ze zijn, maar volgens mij €1,60














En als laatste kan je insteek hoesjes erbij kopen. Altijd handig als een leraar papieren in de les geeft kan je ze bij het vak bewaren. Volgens mij waren deze ook €1,-







Zoals je ziet heb ik er nu een rode map omheen, maar die hadden wij hier thuis nog van heel lang geleden. Volgens mij kan je andere kleuren wel op internet krijgen, maar de hema is toch makkelijker denk ik.

Ik vind het een echte aanrader en het is ook niet duur. Het neemt minder ruimte in in je tas en het is lichter!

Liefs Leanne

0 reacties: