Er wordt heel vaak gevraagd: wat is jouw levensmotto?
En ik dacht ik heb ook een levensmotto nodig, dus ik dacht ik heb hem gevonden : love, smile and enjoy, maar toen kwam ik deze foto tegen
En toen dacht ik: er zijn natuurlijk veel meer woorden die bij het leven horen. Al deze woorden maken mij zo vrolijk.
Ik wou er een paar uithalen.

Love natuurlijk als eerste. Zonder liefde overleef je niet. Vindt iemand waarvan jij houdt en die ook van
jou houdt. Het hoeft niet persee van het andere geslacht te zijn. Maar kan ook gewoon je beste vriend/vriendin zijn.
Be a friend sluit hier heel mooi op aan. Niet alleen jij hebt een goede vriend nodig, maar andere natuurlijk ook. Als iemand je nodig heeft en diegene vraagt om hulp wees er dan even voor diegene. Of je hem of haar nou aardig vindt of niet diegene heeft het dan even nodig!

Believe Je moet in jezelf geloven anders wordt het niks. Als jij iets wil moet je ervoor gaan. En geloof in alles wat je wil. Niemand kan jou vertellen waar jij wel en niet in moet geloven.

Never give up paste weer goed bij de vorige. Als je opgeeft kom je nooit ergens. Ik wou een blog maken, maar ik durfde niet goed en toch heb ik het gedaan en het voelt heel goed. Als je iets wil moet je ervoor gaan! Follow your heart hoort hier weer goed bij. Luister naar je hart en dan komt alles goed.


Cherish your family Familie is het aller belangrijkste wat er is. Ik weet dat ze soms niet uit te staan zijn, maar als het er echt op aankomt zijn ze er altijd voor je. Ze kennen jou al je hele leven en ze kennen jou het aller beste. Dus koester je familie, want je hebt ze hard nodig.

Celebrate Vier het leven. En vooral op de middelbare school. Het lijkt de kutste periode in je leven, maar je komt veel mensen tegen en je hebt nog even vrijetijd. Na de middelbare school moet je al bezig met je toekomst. Op de middelbare school kan je nog even genieten van je ''kinder'' jaren. Dus vier elk klein ding waar je maar vrolijk van wordt.

Be yourself Je bent uniek en niemand moet dat veranderen. Je bent hoe je bent en dat moet iedereen maar accepteren. Ik doen aan ballet, ik ben er vaak om uitgelachen en mensen snappen niet waarom ik het doe, maar ik word er blij van en het is hoe ik ben, dus mensen moeten het maar accepteren want het hoort bij mij!
Dream Misschien ook wel 1 van de belangrijkste. Droom over alles wat je kan. Over de toekomst wat je wil, maar droom ook over morgen. Morgen is nog niet geweest en die kan altijd zo gaan als jij wil. Zolang je het maar probeert.

Dus ik ben erachter gekomen dat je niet zomaar een levensmotto kan verzinnen, want er zijn zoveel dingen in het leven die belangrijk zijn. Maar ik denk dat al die woorden op die foto  wel heel belangrijk zijn en die kunnen je ook heel gelukkig maken!


Deze 2 foto's had ik nog gevonden die me heel erg aanspraken. De eerste is een stuk uit de twilight film. Het is een bijzonder stukje dat ze geslaagd zijn. Het is een heel mooi stukje en ik hoop dat jullie het lezen. En de tweede is een soort to do list voor het leven. Ik denk dat als je altijd aan zou houden je een heel gelukkig leven zou hebben



 



Hebben jullie een levensmotto? En wat vinden jullie van dit? Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Xoxo

0 reacties: