Dansen is mijn leven. Daarom moet ik er wel even wat over schrijven vind ik.
Ik dans al vanaf mijn 5e, dus bijna 11 jaar. Ik dans nou voor het 3e jaar op spitzen.
We zijn dit jaar druk bezig met optredens en de grote uitvoering voor de zomervakantie.


Gister ook weer gedanst. Ik dans een moderne dans op de mix van requim voor een dream (wordt heel veel gebruikt bij the ultimate dance battle).
Ik heb nog een spitzen dans.
Dan zijn er nog 4 jazz dansen waarvan ik 3 dans. Ik dans op Judas en Paparazzi van Lady Gaga en Run the world van Beyoncé. Dan is er ook nog een dans op kaboom van Lady Gaga.
Als laatste heb ik een selectie dans die ik ook op spitzen moet doen. Het liedje waar we dan op dansen heet Back street prelude van Vanessa Mae.



Binnenkort hoop ik dat ik een filmpje kan laten zien, want nu zijn er alleen maar filmpjes waar ik niet op dans want ik kon laatst niet meedoen bij een optreden.
2 juni is er waarschijnlijk weer een optreden en 16 en 17 juni heb ik uitvoering. Ik heb er nu al zin in!

0 reacties: