Ik ga morgen naar Amsterdam met school yeeeeeeeey!
En ik wil graag laten zien wat ik allemaal meeneem. Heb een heel lijstje dus bereid je maar voor!

Als eerste mijn tas: Mijn school rugtas!
Is toch het makkelijkst en kan veel in én het is goed voor me rug!


Nou wat ga ik allemaal in mijn tas stoppen:
Als eerste natuurlijk eten. Broodjes en natuurlijk snoep! Van snoep neem ik biggetjes, time out koekjes, Red Band sleutel mix en autodrop cadillacs mee. Om een beetje gezond te doen ook een appeltje meenemen.

Daarnaast natuurlijk net zo belangrijk als eten: drinken. Een flesje water en 2 pakjes appelsap moet hopelijk genoeg zijn (;


Daarnaast neem ik het hoe overleef ik etuitje mee.
Daar zit van alles is: maandverband, pleisters, zakdoekjes, parecetemol en nog veel meer. Altijd belangrijk, vooral als je zo'n kluns bent als ik.

Ook neem ik natuurlijk beauty dingen mee: deoderant (altijd natuurlijk), borstel, kam, de makeup die ik die dag op heb en altijd handig zijn elastiekjes. Sommige dingen neem ik ook gewoon mee voor de zekerheid. Nooit erg om teveel mee te nemen.








Dan heb je ook nog dingen die niet echt ergens bij horen: notitieboekje met een pen voor het geval ik iets leuks tegen kom om over te bloggen of als ik info moet opschrijven voor school. Handgel altijd lekker vrisse handjes. Camera ALTIJD MEENEMEN. Komen dus heel veel foto's op mijn blog van Amsterdam. Ik ben ook bezig een camera uit te zoeken waarvoor ik wil sparen, maar daar komt nog wel een blog van. MP3 voor het geval het saai is in de bus of ik wil slapen. Ik heb nog zo'n hele oude mp3, maar die werkt nog prima! Portemonnee met alle pasjes en natuurlijk geld om te shoppen! Een paraplu, want volgens buienradar gaat het veel regenen. I LOVE MY UMBRELLA.. in dat printje heb ik ook slippers en een bikini.. ik ben er helemaal gek op.
En als laatste waarschijnlijk wel het aller belangrijkste MIJN MOBIEL + hoesje. Wat zou ik moeten zonder! Als ik die vergeet ben ik de hele dag chaggie denk ik..

Nou dat was ongeveer alles. Hopelijk vergeet ik niks en ik heb er super veel zin in!
Xoxo.

0 reacties: