Sinds ik niet meer mijn deze blog bezig ben, ben ik ook een stuk minder bezig met make-up. Ik heb heel vaak geen make-up en als ik make-up op heb is het vaak foundation, eyeliner en mascara. Af en toe nog oogschaduw, maar dan vooral de basis kleuren zoals bruin en zwart.

Ik zat de laatste tijd te bedenken dat mij make-up best veel ruimte in beslag neemt. Ik stond op het punt om alles weg te gooien, maar heb ik nog niet gedaan omdat ik er goed over na wou denken.

Ik heb gewoon minder met make-up. Het interesseert me niet meer. En het is ook nog steeds niet terug gekomen. Ik ben meer van het au naturel. Wat zouden jullie doen?

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Is het te drastisch of is het juist goed?

Liefs Leanne

p.s. Ik ben met iets anders bezig op internet, maar ik weet niet of ik het blijf doen. Ik heb met mijzelf afgesproken dat als ik een maand er goed mee bezig ben dat ik het jullie ga vertellen!

0 reacties: