Hallo lieve lezers,

Misschien heb je het al opgemerkt, maar misschien ook wel niet. Mijn blog heeft een aantal dagen offline gestaan en nu staan al mijn artikelen offline. Ik was er even klaar mee..

Ik haal geen plezier meer uit het bloggen op dit moment. Het geeft mij geen voldoening. Daarbij kreeg ik in "real-life" ineens rare reacties op dat ik blogde. Dit was voor mij even de druppel.

Ik wil gewoon doen wat ik fijn vindt, zonder andermans commentaar daarover te horen. En ik wil er natuurlijk blij van worden. Ik vind het wel enorm jammer, omdat ik er veel tijd in heb gestoken en er altijd wel veel plezier aan heb gehad.

Ik weet niet zo goed wat ik nu ga doen. Misschien komt over een poosje de drang weer om te bloggen. Maar misschien stopt het hier ook wel gewoon.

Ik wil in ieder geval voor nu iedereen enorm bedanken die mij artikelen heeft gelezen en misschien tot ooit?



Liefs Leanne

0 reacties: