Hoi lieve lezers,

Het is weer een poosje geleden, maar ik wou hier toch graag over schrijven. Op dit moment ben ik niet echt meer bezig met make-up, maar wel met andere dingen. Ik heb mijn mooiste, leukste en meest bekeken artikelen weer online gezet.




Sinds ik een pauze heb genomen met mijn blog heb ik veel nagedacht. Ik heb mij ingeschreven voor de sportschool en doe de 30 day ab challenge. Sinds ik dit doe kijk ik sport/healthy blogs en filmpjes. En dit is een hele andere wereld om internet waar ik helemaal niks van wist.

Maar ik vind het wel heel interessant. Toen bedacht ik, ik zou dit vaker moeten doen: af en toe gewoon naar andere dingen kijken dan waar ik naar kijk zoals beauty en haar dingen. En misschien is dit ook wel iets voor jullie!

Kijk jij altijd op beauty blog/filmpjes, ga eens sport filmpjes, kook blogs of DIY filmpjes bekijken. Misschien vindt je dit wel heel leuk en kan je er iets mee gaan doen. Geen idee wat je moet gaan bekijken? Kijk HIER eens. Er is een kopje met soorten en daar staan allemaal soorten onderwerpen waar blogs over zijn! Ik heb dit wel gedaan: ik ben druk bezig met fit worden en ik merk dat ik, sinds ik sport, me al een stuk fitter en energieker voel!



Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben!
En hoe gaat het met jullie?

Liefs Leanne

0 reacties: