Ik word altijd gek van mijn rode wangen. Vooral in de zomer. Mijn wangen zijn best rood van zichzelf. Ik hoef geen blush op, omdat je mijn rode wangen gewoon door de foundation heen ziet. Dit was ik zat! Daarom probeerde ik de Etos primer anti redness uit.



Ik heb vaker groene concealers gebruikt. Dit werkte opzich wel, maar het was nooit zo handig. Toen ik deze primer voorbij zag komen, was ik enorm nieuwsgierig en ben ik direct naar de Etos gegaan en heb de primer gekocht.

Zonder primer

Met primer 

Zoals je ziet bij de tweede foto met primer is de primer enorm groen. Ik weet niet of jullie dit filmpje van ik vrouw van jou hebben gezien, maar hier draagt 1 van de meiden ook de primer. Ik heb er er zo om moeten lachen.

Ik gebruik meestal 1 pompje. Soms breng ik het ook plaatselijk aan. Dan breng ik het alleen op mijn wangen en onzuiverheden aan. Soms als ik heel heftig wil gaan met make-up breng ik 1 pompje aan + wat extra op mijn wangen.

Wat mij heel erg opvalt uit de foto's is dat mijn gezich een stuk koeler lijkt. Al het rood is uit mijn gezicht. Ik vind het een enorm fijn product. Het smeert goed uit en doet echt waarvoor het is. 



Wat vinden jullie van deze primer?

Liefs, Leanne

0 reacties: