Heey iedereen,

Ik wou graag een nieuwe Kallax kast van Ikea kopen en ging even opzich naar inspiratie. Tijdens het zoeken naar inspiratie kwam ik zoveel leuke dingen tegen. Je kan zoveel met deze kasten. Ik ben fan! Ik denk dat later mijn huis volstaat met Kallax kasten, haha. Ook zijn ze heel makkelijk in elkaar te zetten. Ik wou dit graag met jullie delen.

Wat vinden jullie van de Kallax kasten?


Lekker zitbankje


Handig om alles bij je bureau te ordenen

Een handige hobby tafel

Als scheiding als je maar een kleine kamer/huis hebt

In de hal om handschoenen en sjaals, handschoenen en sleutels makkelijk op te bergen

Voor in de keuken

Je kan ook gewoon je hele bed maken met Kallax kasten

Handig om dingen te ordenen en overzicht te krijgen

Deze is denk ik redelijk bekend: als tv-meubel














0 reacties: