Hallo lieve mensen,
Vandaag wil ik graag jullie mijn favoriete bloggers en YouTubers aan jullie vertellen. Iedereen kent Beautygloss, Misslipgloss, Veracamilla en teskuh wel. Deze blogs lees ik heel graag, maar ik wil jullie graag vertellen over de blogs en YouTube-kanalen die niet zo bekend zijn en degene die wel een beetje extra aandacht verdienen!



Bloggers

Blogaholic
Blogaholic volg ik nog niet zo lang, maar ik ben nu al helemaal fan. Ze geeft veel tips over het hebben van een blog. Niet de standaard tips die iedereen altijd geeft, maar het gaat veel verder en veel meer. Op deze manier is het erg interessant om te lezen en kan ik het ook nog eens gebruiken voor het verbeteren van mijn blog.


Elise Joanne
De blog van Elise vind ik ook erg prettig om te lezen. Niet alleen haar artikelen, maar ook haar filmpjes. Haar reviews gaan vaak over budget producten, wat ik heel handig vind, en ze maakt mooie en goede foto's. In haar filmpjes vind ik haar heel erg oprecht en het geeft me een erg gezellig gevoel. Ze komt heel nuchter over. Ook vind ik het heel knap van haar dat ze ook moeilijke tijden deelt. Zo heeft ze, als ik het goed heb, iets met haar knieën. Dat zij dat heeft verteld aan haar volgers, vind ik heel knap van haar. Ook vertelde ze laatst in een video een heel oprecht iets over hoe ze is en dat ze lang niet altijd vrolijk is. Ze haalt enorm veel voldoening en vrolijkheid uit bloggen en dat merk je!


LiveLifeGorgeous
Net zoals bij de blog van Elise vind ik de meiden van LiveLifeGorgeous heerlijk normaal. Ze doen hun ding en doen alles op hun eigen manier. Ook bij deze meiden vind ik het niet alleen fijn om hun artikelen te lezen, maar ook om hun filmpjes te bekijken. Ze zijn zo hunzelf en hun vriendschap spat van het scherm af. Ik vind het heerlijk!

YouTubers

Ik vrouw van jou
Ik vrouw van jou heeft ook een blog, maar ik vind hun filmpjes toch net wat leuker. Zo zijn echt hilarisch. Ze maken enorm leuke sketches en hebben elke week een weekend vlog. Ik vind leuk om te zien hoe hun leven. Ze zijn nog niet zo lang bezig met YouTube en daarom is het echt leuk om te zien hoe ze groeien.


Emma Pickles
Emma Pickles maakt geweldige looks. Ik maak ze regelmatig na. Ze hebben altijd een beetje het smokey effect en ik houd daar enorm van. Ze zijn anders dan hoe de meeste mensen looks maken en ik krijg er inspiratie van.


LightbyCoco
LightbyCoco volg ik ook nog niet zo lang, maar ik heb een heleboel filmpjes van haar terug gekeken en ik vind ze geweldig. Ik denk dat veel mensen haar kennen via Beautygloss. Ze heeft veel video's over hoe je het best alles kan plannen en kan ordenen, ik houd ervan. Al helemaal sinds ik op kamers ben. Ik kan nog veel van haar leren.


Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben en dat jullie misschien leuke nieuwe blogs en YouTube-kanalen kunnen volgen.

Wat zijn jullie favoriete YouTubers en bloggers?

Liefs Leanne

0 reacties: