Het heeft even geduurd, maar ik kan ook eindelijk zeggen dat ik ben geslaagd. Ik had een herkansing die ik heb gehaald. Mijn examens gingen niet super en ik durfde echt niet te zeggen dat ik geslaagd was. Ik was er dan ook vanuit gegaan dat ik sowieso een herkansing had. Toen ik hoorde dat ik een herkansing had was ik eigenlijk heel erg opgelucht, want dat betekende dat ik niet was gezakt en nog een kans had.



De dag voor de eerste uitslag hadden wij gala. Ik had mijn haar laten doen bij een kapper en mijn zus had mijn make-up gedaan. Ik ben samen met een groep in een koets naar het gala gegaan. Het voelde super en ik heb het enorm leuk gehad!



Op de dag dat ik uitslag zou krijgen was ik in Londen. Ik had met mijn ouders afgesproken dat ze mij pas 's avonds de uitslag zouden vertellen. Die nacht had ik slecht geslapen en ik zat er helemaal doorheen. Ik was met mijn moeder aan het sms'en en ineens zegt ze ik kan het niet meer voor me houden: je bent geslaagd. Ik ben direct naar de vriendin toe gegaan waarmee ik mee op vakantie was en ik heb even uitgebreid gehuild, mijn dag kon niet meer stuk. De eerste dag weer thuis heb ik direct de vlag uitgehangen en de vlag uitgehangen! Dan was gisteren eindelijk de dag dat ik officieel mijn diploma kreeg. Het was een super leuke avond en ik de middelbare school toch wel een beetje missen!



Liefs Leanne

0 reacties: