Als je mijn vorige filmpje hebt gezien, heb je gehoord dat er een review online zou komen over Action make-up.
Action is natuurlijk een hele goedkope winkel en sommige mensen (en soms is dat ook waar) hebben bij een goedkope winkel direct het idee dat de producten minder goed zijn.
Ik ga testen of dat ook klopt bij de make-up van Action.


Foundation en Poeder

Als eerste heb ik een bb-cream en de poeder/foundation gekocht van Action.
De bb-cream stelt niks voor. Je ziet er bijna niks van en het doet verder niks voor je huid.
De poeder daarin tegen doet eigenlijk hetzelfde als andere poeders. Het maakt je gezicht matter, geeft iets meer dekking en zorgt ervoor dat de foundation goed op je gezicht zit. Je kan dus ook net zo goed de poeder van Action kopen


Oogschaduw

De Action heeft ook een aantal oogschaduwdoosjes. Ik heb er 2 uitgekozen. De ene heet brown en beige en de ander heet black en beige
Het heeft mij best verrast hoe mooi ze eigenlijk zijn. Natuurlijk zijn het niet de meest gepigmenteerde kleuren, maar het zijn wel mooie kleuren en je kan er veel mee en als je de kleuren een beetje opbouwt zie je ze ook nog wel redelijk zitten. Toch zou ik eerder iets wat duurder is aanschaffen met beter pigmentatie, want de oogschaduws blijven niet heel lang zitten

Eyeliner en oogpotlood

Als eerste had ik alleen het oogpotlood gekocht, wat ze bij de action ook een eyeliner noemen. Ik kan zelf niet zo goed met een gewoon potlood omgaan als eyeliner. Verder blijft dit oogpotlood niet heel lang zitten op je waterlijn, dus voor mij heb ik niet veel aan dit potlood.
Toen ben ik later terug gegaan en zag ik dat ze ook nog een gewone eyeliner hadden. Nu kan ik meestal ook niet zo goed overweg met zo’n kwastje, maar dit kwastje is best wel goed. Het kwastje zet een goed, niet te dik lijntje en de zwarte eyeliner uit het potje blijft ook gewoon zitten. Echt een aanrader dus!

Lipgloss

Als laatste de lipgloss. Deze lipglossjes zijn wat dikker dan ik had verwacht. Ze voelen wat meer aan als een balsem.
De kleur vind ik zelf ook heel mooi. De roze kleur heet hot pink en de wat donkere roze heet ture nude. Ik ging eerst voor de licht roze, maar eigenlijk is die donkere mooier voor mij persoonlijk.
Het is een prima lipgloss en ik raad ze zeker aan voor zo’n goedkope prijs.



Uit deze reviews vind ik blijken dat de Action make-up nog niet eens zo slecht is.
Natuurlijk is het niet de beste kwaliteit, maar dat verwachtte ik ook niet voor zo’n prijs.
Als je niet veel te besteden hebt en je toch graag make-up wil kan je best een keertje langs de Action gaan!

Liefs Leanne

0 reacties: