Elke maand wil ik jullie een budget tip geven, een product die niet te duur is maar wel heel goed!
Deze maand wil ik jullie 2 mascara’s laten zien van essence:



Ik had als eerste de gewone mascara gezien in een filmpje van teskuh. Ik zag hoe goed die bij haar werkte en wou heb zelf ook graag hebben. Het enige probleem was dat ik altijd waterproof mascara gebruik, omdat het bij mij heel snel onder mijn ogen gaat zitten en deze mascara was niet waterproof. Toen de nieuwe collectie kwam, hadden ze een waterproof versie van gemaakt, ik was er super blij mee!


Wat ik het mooiste vindt aan deze mascara’s is dat ze je wimpers lengte geven en volume maar geen spinnenpoten maken. De mascara’s werken ook makkelijk en hoef je geen 10 lagen op je wimpers te smeren.



Zoals je kan zien gebruik ik af en toen ook de niet waterproof en de wel waterproof versie over elkaar heen, zodat ik de maximale volume en lengte krijg.

pluspunten:

·         De mascara is er in waterproof en niet waterproof, dus voor iedereen wat wils
·         De mascara’s werkt goed
·         De mascara’s zijn maar: 2 euro



Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben!
Liefs Leanne

0 reacties: