Zoals jullie waarschijnlijk wel weten zijn de nieuwe spullen van Catrice er weer. Ik ben naar de winkel gegaan en heb 4 stuks mee genomen die mij nieuwsgierig maakte.


Als eerste heb ik een oogschaduw gekocht. Als eerste deed deze mij aan een kleur denken uit een sleek palette en mijn zus vond hem op een kleur lijken die Nikkitutorials altijd gebruikt.

Het is een super mooie kleur vind ik zelf. Ik heb hem ook al uitgeprobeerd en als je gewoon oogschaduwbasis eronder doet, blijft die de hele dag zitten. Ik vind het een super mooie kleur en zeker een aanrader!

Dan heb ik 2 lipproducten gekocht. Als eerste een lipstick. Ik gebruik niet echt vaak lipsticks, maar deze kleur sprak me echt aan! Het is ook geen gewone lipstick maar een gel lipstick, dat betekent wel dat deze kleur niet heel dekkend is.
Voor gewoon de schooldag vind ik het een hele mooie kleur. Hij is subtiel, maar geeft wel een mooi kleurtje aan je lippen die overal bij past.

Het tweede lipproduct is een lippenbalsem. Ook deze kleur sprak me heel erg aan. Ik had al zo'n eentje van de Hema en die bevalt me ook heel erg, dus wou ik deze ook graag uitproberen.
De kleur is iets feller dan die van de lipstick, maar nog steeds mooi subtiel voor elke dag. Deze vind ik zelf fijner dan de lipstick, want hij is lekker dik en toch een mooie kleur.

En als laatste heb ik de eyeliner gekocht. Ik gebruikte altijd een look-a-like van de essence en ik wou weten of deze niet zo goed was.
Ik vind dat deze eyeliner beter blijft zitten dan die van essence, maar voor de rest werkt die hetzelfde. Hij zet een mooi dun lijntje en blijft gewoon de hele dag zitten, precies zoals ik het wil!

Dit waren alweer de producten die ik heb gekocht. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

Heb jij al een nieuw product van Catrice gekocht? En wat is jou mening over het product? Ik ben benieuwd!

Liefs Leanne


0 reacties: