Deze week kwam ik een geweldige quote tegen. Ik vond hem helemaal bij mezelf passen!




Ik ben altijd al klein geweest. Op de basisschool was ik altijd één van de kleinste van de klas en nu op de middelbare school ook. Soms is dat wel eens lastig geweest. Je wordt vaak uitgemaakt voor kleintje en mensen doen er grappig over. Ik heb me er inmiddels bij neergelegd en ik ben er trots op dat ik klein ben. Het enige vervelende is dat als je in een grote groep loopt je gauw tegen ruggen aankijkt.

Voor de mensen die er nog wel mee zitten dat ze klein zijn: wees er trots op! Er zijn genoeg voordelen aan zoals dat je makkelijker ergens doorheen komt. En soms vind ik het ook wel grappig. Mensen vinden je ook gauw schattig, je kan het als een belediging zien, maar ook als een compliment! 

Dit is natuurlijk niet alleen zo bij mensen die klein zijn. Maar heb jij iets wat 'anders' is dan de rest, wees er vooral trots op!

Ik ben klein en ik ben er trots op!

Liefs Leanne

0 reacties: