Ik heb met mijn dansgroep afgelopen zondag meegedaan aan kunstbende. Ik neem jullie mee door de dag heen!



We zijn om 10 uur vertrokken vanaf onze dansschool op weg naar Assen waar de voorrondes waren voor kunstbende.
Eenmaal daar aangekomen werden we naar een danszaal gebracht waar we ons konden klaarmaken en oefenen.
We deden ons haar en make-up allemaal gelijk.



Nadat iedereen zijn make-up op had en het haar was gedaan, hebben we de dans nog even doorgenomen en een peptalk gehouden.

En toen moesten we. De zenuwen gierden door mijn lijf. We moesten achter het podium wachten, niet wetend wanneer je aan de beurt bent. Toen we uiteindelijk aan de beurt waren gingen we knallen!
Er waren een aantal dingen die niet helemaal goed gingen, zoals spitzen niet los krijgen of elkaar schoppen of slaan omdat je te dicht bij elkaar staat, maar altijd blijven lachen en het spatte er van af al zeg ik het zelf!



Na afloop moesten we nog een heletijd wachten voor de uitslag, dus wij hebben ook nog even bij de andere acts gekeken. Natuurlijk hoop je te winnen, maar ons ging het er vooral om dat we lol hadden en om de ervaring, want wij hadden nog nooit eerder mee gedaan aan een wedstrijd.

Toen kwam de uitslag: wat waren wij zenuwachtig, maar....
WE WERDEN TWEEDE!
wat ben ik ongelooflijk trots dat we dat voor elkaar hebben gekregen. Er klonk een luid gegil toen wij hoorden dat we tweede waren! We kregen een beker en een certificaat


Ook al zijn we geen tweede geworden, ik ben super trots!




liefs leanne



0 reacties: