Ik was heel benieuwd naar deze BB cream. Ik heb deze met een actie gekocht bij de etos.
Hij kost €9.99

Deze BB cream beloofd 5 dingen:

- geeft stralende teint
- vervaagt lijntjes en imperfecties
- egaliseert
- hydrateert 24 uur
- UV bescherming SPF 15


De achterkant:
De Miracle Skin Perfector is een nieuwe generatie van gezichtsverzorging. Deze BB cream gebruikt een 5-in-1 technologie. Het combineert alle ochtend schoonheidsrituelen in één enkel gebaar voor een langdurige hydratatie en een onmiddelijk 'baby huid' effect. De formule, op basis van Vitamine C derivaat, geeft een glanzende, stralende boost van de huid dankzij zijn antioxiderende eigenscahppen. Verrijkt met natuurlijke minerale pigmenten. Verrijkt met natuurlijk minerale pigmenten egaliseert de formule de teint. De SPF 15 filter helpt de huid te beschermen tegen de schadelijk effecten van de zon. Verdeel de BB cream op een schone huid zoals bij de normale moisturizer. Om de dekking te verbeteren, aarzel dan niet om nog een laag aan te brengen












Hier het resultaat:



 Mijn mening:
Ik vind het geen fijne BB cream. Ten eerste is de kleur niet helemaal perfect voor mijn huid en dat veranderd ook niet in de loop van de dag. Ook geeft die niet veel dekking en ik durf niet meer op te doen, want dan wordt mijn gezicht alleen maar meer oranje. Als ik hem op mijn huid heb, vind ik het ook niet fijn voelen, het voelt heel plakkerig, alsof je schmink op je gezicht hebt. Het grootste minpunt is dat ik er puistje van krijg. Ik dacht eerst dat het gewoon van mezelf kwam (puber hè), maar mijn zus heeft deze BB cream ook geprobeerd en zij kreeg er ook puistjes van.

Ik vind het geen aanrader!


Liefs Leanne

0 reacties: