Zoals ik al een in eerdere blogpost heb genoemd heb ik een andere blog over sporten. Maar hier is het de laatste tijd nogal stil. Dit komt omdat ik aan het stuggelen ben met sporten. Ik legde hier zoveel druk op, waardoor dit alleen averechts werkte. Ik voelde me naar als het sporten niet lukte. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Nu zat ik eens te denken hoe ik dit wil oplossen, want ik wil meer op YouTube plaatsen, meer hier schrijven en toch ook doorgaan met mijn sportblog. Toen dacht ik: ‘waarom voeg ik ze niet samen?’

http://lilyandval.com/products/do-more-of-what-makes-you-happy-print

Nu wil ik geen overhaaste beslissingen maken, maar ik wilde jullie wel op de hoogte stellen dat er waarschijnlijk binnenkort weer meer op mijn blog te zien is. Voorlopig kan ik mijn blogs nog niet samenvoegen aangezien ik nog betaal voor de domeinnaam die ik nu heb. Deze domeinnaam past niet echt bij een persoonlijke blog. Daarom heb ik een nieuwe naam bedacht, namelijk: Learn, Live & Enjoy. Ik merk als ik kijk naar beide blogs dat ik graag deel wat ik heb geleerd, zodat jullie misschien hier ook iets van kunnen leren. Daarbij gaat het natuurlijk over mijn leven, over alles wat ik tegenkom in het leven. En als laatste vergeet ik vaak om te genieten, daarom een eigen herinnering voor mezelf om van alles wat ik leer en van mijn leven te genieten.

Wat vinden jullie hiervan? Vinden jullie het leuk als ik weer blogpost ga schrijven en filmpjes ga maken? Lijkt het jullie ook leuk om over sporten te lezen?

Liefs Leanne

0 reacties: