Er gaat een tag rond in de blog wereld: before i die.
Je zoekt op weheartit, tumblr of iets anders plaatjes zoeken die jij nog wil doen voor je dood gaat.
In totaal heb ik 48 dingen gevonden die mij aanspraken, natuurlijk laat ik die niet allemaal zien. Een aantal dingen hou ik ook liever voor mezelf, dus heb ik een selectie gemaakt!




Sinds dat ik mij kan herinneren bijt ik nagels. Ik heb al van alles geprobeerd maar niks helpt. Soms gaat het een poosje goed maar ik begin altijd weer te bijten. En ik zou het zo mooi vinden om gewoon mooie lange nagels te hebben.

Het lijkt me zo mooi he, zwanger zijn, zo'n klein, lief, zacht baby'tje in mijn armen te hebben en te zien opgroeien!

I LOVE ELEPHANTS. Het lijkt me zo gaaf om er een keertje op te rijden. Ik heb er geen plaatje van kunnen vinden, maar ook zou ik graag een olifant adopteren!

Dat zou toch gaaf zijn: bij elke outfit die je aan hebt bijpassende allstars!

Spreekt voor zicht denk ik.

Zo'n lief klein schattig beestje waar je lekker mee kan knuffelen lijkt me heerlijk

Welke vrouw wil dat nou niet?


Het lijkt me zo vet alleen ik ben te bang voor de pijn enzo, dus denk dat ik als ik het wil, het nog wel even duurt.
Dat zou toch gewoon vet zijn. Dat je gewoon met heel veel vertrouwen op pumps kan lopen.

Ik het het al een keert overwogen om te doen en het lijkt me ook nog steeds heel vet, alleen ik ben zo gehecht aan mijn mooie blonde haren


Duidelijk toch?

Cuba lijkt me zo'n mooi land. Ken je de film dirty dancing 2? Daar zijn ze ook in Havana. En het dansen lijkt me daar vooral geweldig

Het iets zo iets bijzonders, dat moet ik gewoon een keer gezien hebben.

Waarom niet toch?


Het lijkt me zo fijn, iemand die je begrijpt en hetzelfde denkt als jou en daar me hele leven bij blijven!

Lijkt me gewoon ge-wel-dig


Nu ben ik benieuwd, wat willen jullie doen voordat je dood gaat?
Liefs Leanne

0 reacties: